Utfordringer løses med skreddersydde løsninger
Med 12 års erfaring i Polen vet emagine at utfordringene bedrifter vil møte ved å flytte sin IT-utvikling kan løses.
Ofte handler det om mennesker og kommunikasjon, økonomi, infrastruktur, logistikk og praktiske hensyn. Kunnskapen emagine har fått etter 12-år med kunder i Polen, gjør at vi kan gi kundene skreddersydde løsninger, slik at man unngår de klassiske feilene.
Den største bekymringen nye kunder ofte har, er at det er risiko for kulturelle og språklige barrierer og potensialet for misforståelser og kommunikasjonssvikt.
Les mer om Nearshoring / Bestshoring-konseptet.
God kommunikasjon
Avansert og omfattende oppsett med flere team på ulike steder krever mye, som god kommunikasjon og planlegging samt fremragende lederegenskaper. Vi anbefaler selskaper å legge inn ekstra ressurser og verktøy for å håndtere og samarbeide effektivt med sine utviklingsteam.
Det er derfor viktig å velge en leverandør som har den nødvendige erfaringen og er fleksible for kundens skiftende ønsker, og dermed bidrar til et dynamisk partnerskap.
Teknisk infrastruktur, gode arbeidsforhold og compliance
Ved å gi kunden tilgang til lokaler med god infrastruktur og sikkerhet, støtte den daglige driften med erfarne back-office medarbeidere, etablerte rutiner og ISO-sertifiserte prosesser, kan kundene sette søkelys på sine prosjekter og resultater.
emagine har dessuten en rekrutterings- og HR-avdeling som hjelper ansatte til kontinuerlig opplæring, inkludert sikkerhets- og språkkompetanse.
Disse tiltakene hjelper klientene med å ha stabil drift i moderne og innovative utviklingssentre.
Les mer:
Guide: Hvordan lykkes med nearshoring