Vi vet at ingen problemer er like. Deres forretningsmål er vår prioritet.
Vi drives av en åpen og ærlig dialog med kunder og konsulenter, for å forstå hva som betyr noe for dere. Derfor tilbyr vi tjenester som skreddersys til å løse deres utfordringer og gir dere verdi.
Lytte, forstå, utføre.
Vi har en objektiv, grundig og systematisk prosess. Den er støttet av avanserte IT-systemer som garanterer upartisk matching og rask levering.
Proaktivt: Inngående kunnskap om våre våre beste eksperter og fleksible konsulentpartnere, gjør at kundene raskt får tak i kvalitetssikrede eksperter fra nettverket vårt.
Når vi sier at vi arbeider proaktiv med konsulentene våre – så er det er dette vi mener.
Med en systematiske metode, basert på objektive prosesser og verifiserbare data, kan du stole på at konsulentene vi velger ut er de beste og mest erfarne.
Fra oss mottar du ikke tilfeldige CV-er eller får “benkevarmere” plassert i prosjektene dine. Derimot skaffer vi etterspurt ekspertise og tilpasser team som passer deres ønsker. Hver eneste gang.
Vi kjenner konsulentene våre.
I dag er skalerbarhet en stadig viktigere faktor for teknologidrevne organisasjoner. Det er rundt dette kritiske behovet vi har bygget forretnings- og leveringskapasiteten vår.
Med emagine får dere fleksibiliteten som trengs for å lykkes i et komplekst og stadig skiftende teknologisk landskap. Vi hjelper dere å skalere gjennom en fleksibel leveringsmodell som skreddersyr tjenester og kompetanse etter deres situasjon.
Vi holder vi oss oppdatert på bransjetrender og nye teknologier for å imøtekomme fremtidens behov for ekspertise. På den måten kan vi tilpasse og styrke nettverket vårt av eksperter og konsulentpartnere.
Slik møter vi kundenes utfordringer og umiddelbare behov for kompetanse og fleksible tjenester.
Ac orci phasellus egestas tellus rutrum. Elementum tempus egestas sed sed risus pretium.
Vi prioriterer å skape varige relasjoner med kunder og konsulenter. Jo mer vi vet og kjenner deg, jo bedre kan vi støtte deg.
Det er derfor vi sikrer samsvar mellom kundens situasjon, organisasjon og behov på den ene side, med riktige tjenester og ekspertise på den andre.