For kunde ser vi etter en Tjenestedesigner.

 

Om rollen og arbeidsoppgaver:

  • Du forstår kundene og hva deres behov er.
  • Du skaper løsninger sammen med andre, og trives best når laget vinner sammen. 
  • Du kommuniserer godt og naturlig med alle, Opp, ned, til siden og ut mot kundene. 
  • Du bygger relasjoner som gir deg innflytelse, respekt og gjennomslag. For det hjelper ikke hva du har i hodet om det ikke havner på gata. 
  • Du jobber på en måte som motiverer andre, for i morgen må vi gjøre det bedre enn i dag. 
  • Du vet hvor komplisert det kan være å gjøre noe enkelt. 

 

Sentrale forutsetninger: 

  • Du har designfaglig bakgrunn og minst fire års erfaring som tjenestedesigner 
  • Du har erfaring med å jobbe sammen med produktleder og teknologer for å løse komplekse problemer 
  • Du har erfaring med å gjennomføre innsiktsarbeid i komplekse løsninger der brukerne (interne/ansatte og eksterne/kunder) har mange forskjellige behov, for å skape forståelse både hos deg selv og andre av brukeren og markedet. Du deler innsikten med alle underveis 
  • Du har erfaring med å holde brukerintervjuer, oppsummere brukerinnsikt og dele innsikten med resten av organisasjonen 
  • Du har erfaring med å lage hypoteser og validere de ved å jobbe iterativt ved å prototype og teste flere ganger i uken, for å finne den løsningen om er best for brukerne på raskest mulig måte 
  • Arbeidsspråk er norsk, og det er viktig at konsulenten har evne til å kommunisere uten vesentlige språklige barrierer. Skandinavisk (norsk/svensk/dansk) minimum nivå C11 , Engelsk minimum nivå B2

 

Oppstart: 02.05.2023

Arbeidssted: Oslo

Omfang: 100%

Varighet: 9 mnd med mulighet på forlengelse inntil 1 år

Svarfrist: 19. april 2023